Nejprodávanější knihy
Tomáš Gřivna, Rudolf Vokoun, Lukáš Bohuslav a kolektiv autorů
Jiří Jelínek a kolektiv
Michal Tomášek, Vladimír Týč a kolektiv
Alena Winterová, Alena Macková a kolektiv
Filip Melzer, Petr Tégl a kolektiv
Daniela Kovářová

Obchodní podmínky ve vztazích B2C

Obchodní podmínky ve vztazích B2C
Autoři:Markéta Selucká, Svatava Veverková a kolektiv
Formát 145x205
Vazba: brožovaná
ISBN: 978-80-7502-293-6
EAN: 9788075022936
Vydáno: říjen 2018  
Rozsah: 184 stran
Dostupnost: skladem
Cena: 350 Kč vč. DPH
 
Obvyklá cena: 350 Kč vč. DPH
 
Více informací:
Anotace:

Zpravidla každý e-shop, každá pojistná smlouva nebo smlouva o poskytování telekomunikačních služeb a řada dalších smluv, které jako spotřebitelé uzavíráme, obsahuje obchodní podmínky, které vymezují práva a povinnosti smluvních stran. Nemůžeme s nimi nesouhlasit, jestliže chceme určitou službu využívat nebo určité zboží nakoupit. Ale protože jsou obsáhlé a nesrozumitelné, nečteme je a jen zaškrtneme na příslušném místě, že s nimi souhlasíme.

Tato publikace se zabývá specifickými obchodními podmínkami ve vztazích B2C, kde jedna ze smluvních stran – spotřebitel – je ze zákona slabší stranou vyžadující zvláštní ochranu. Současně se však kniha zabývá právním postavením podnikatele, který obvykle smluvní podmínky definuje, má zájem na řádném smluvním plnění ze strany spotřebitele, a proto se snaží navrhnout vyvážené a férové obchodní podmínky, které nebudou moci být soudem posléze prohlášeny za nicotné, resp. že se k nim nebude přihlížet (srov. § 1815 OZ).

Publikace je tedy určena jak spotřebitelům, tak podnikatelům, a jejich právním zástupcům.

Oznámit změnu dostupnosti zboží na:  Odeslat
Mohlo by vás zajímat:
Karuselové podvody
Obecné nařízení o ochraně osobních údajů (GDPR). Data a soukromí v digitálním světě. Komentář
Vzory podání a smluv s vysvětlivkami - 2. aktualizované a doplněné vydání
 
Powered by Notia Business Server